پوستر دیواری چیست؟ شیراز

پوستر دیواری چیست؟ 

پوستر دیواری یکی از محصولات محبوب در سالهای اخیر است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و بخاطر سه بعدی بودن آنها، طرفداران زیادی پیدا کرده است .

پوستر سه بعدی

پوستر دیواری دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری با این تفاوت که طرحهای روی آن مانند پوستر از یک شکل و موضوع کامل و بزرگ مانند تصویری از یک ساحل و یا عکسی از یکک درخت و منظره اطراف آن تشکیل شده است. اکثر تصاویر چاپ شده بر روی پوستر دیواری ها سه بعدی بوده و به همین خاطر به پوستر دیواری سه بعدی خطاب می شوند که بعضیی افراد به اشتباه آن را کاغذ دیواری سه بعدی می نامند.

 

پوستر دیواری بر روی دیوار چسبیده می شود و همانطور که اشاره شد، از طرح بزرگی تشکیل شده که بخاطر امکان نصب و سهولت نصب آن بر روی دیوار، برش خورده و مانندد کاغذ دیواری بصورت نوارهای طولی کانر هم قرار گرفته و شکل مورد نظر را تشکیل می دهند .

پوستر سه بعدی

پوستر دیواری به دو صورت آماده و سفارشی در بازار موجود می باشد که تفاوت های آنها در مقالات بعدی پوستر دیواری توضیح داده خواهد شد .

 

گروه دکوراسیون و تزیینات داخلی دکوپیشرو تولید کننده و ارائه کننده پوستر دیواری سه بعدی بوده و سابقه چندین ساله در ارائه این محصول دکوراسیون داخلی و زیبا دارد.

 

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید