انواع پوستر دیواری شیراز

پوستر دیواری

انواع پوستر دیواری 

یک گزینه مناسب در تغییر دکوراسیون منزل و یا دفتر کار شما استفاده از پوستر دیواری سه بعدی با طرح مناسب محیط می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع پوستر دیواری آشنا کنیم و مزایا و معایب هر یک را توضیح دهیم .

کاغذ دیواری پوستری یا همان پوستر دیواری به دو صورت آماده و سقارشی در بازار موجود می باشد . هر دو نوع کاغذ دیواری پوستری بصورت شیت هایی کنار یکدیگر قرار گرفته و طرح مورد نظر را تشکیل می دهند . طرح های هر دو نوع کاغذ دیواری پوستری سه بعدی بوده و هر دو قابل شستشو می باشند .

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری سه بعدی آماده اصولا ساخت کشورهای خارجی از جمله چین می باشد که در ابعاد مشخص تولید و عرضه میگردد . این پوستر ها بصورت 1 تکه ( عرض 184 و ارتفاع 127 ) ، 2 تکه ( عرض 92 و ارتفاع 220 )، 4 تکه ( عرض 194 و ارتفاع 270 ) و 8 تکه ( عرض 368 و ارتفاع 254 ) موجود می باشد و همان طور که مشخص است محدودیت ابعاد داشته و با توجه به سایز دیوار باید یکی از گزینه ها انتخاب گردد و متراژ اضافه پس از نصب بریده شود که باعث ناقص شدن طرح می شود و یا کوچکتر از دیوار باشد که در نتیجه قسمتهایی از دیوار خالی میماند و مجبور به استفاده از قابهای گچی و چوبی و یا استفاده از متریالهای دیگری برای آن شوید .

در حالی که در پوستر سفارشی، ابعاد به اندازه دیوار شما چاپ و تولید می شود که در نتیجه طرح پوستر بصورت کامل بر روی دیواری نصب میگردد و از مهمترین مزیت پوستر دیواری یا همان کاعذ دیواری پوستری می باشد . لازم است که پوستر های سفارشی در ایران بر روی کاغذ دیواری قابل شستشوی خارجی و توسط دستگاههای خارجی چاپ و تولید می گردد و با نصب تکه های کاغذ دیواری در کنار هم طرح مورد نظر ایجاد می گردد .

 از دیگر مزایایپوستر سفارشی در ابعاد دلخواه می توان به طرحهای بسیار زیاد آن و طرحهای اختصاصی آن اشاره کرد که امکان استفاده از طرحهای ایرانی و سنتی و همچنین طرح دلخواه و سفارشی مشتری که توسط گرافیست های هنرمند ایرانی طراحی می شود را می دهد. همچنین چاپ عکس شخصی افراد بر روی پوستر و نصب بر روی دیوار هم  امکان پذیر می باشد .

پوستر دیواری

 

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید