کاغذ دیواری چیست؟ شیراز

همه ما دوست داریم که در خانه های زیبا زندگی کنیم و دکوراسیون قدیمی آنرا به هر نحوی شده تغییر دهیم. یکی از این تغییرات میتواند در حیطه دیوار های خانه باشد. روش قدیمی روکش کردن دیوار ها به وسیله گچ امروزه دیگر طرفداران زیادی ندارد، هرچند هنوز هم به عنوان یک مهم دیوار خانه ها گچ کاری میشود ولی در صورتی که شخص مایل به خرج کردن هزینه ی بیشتری باشد میتواند جایگزین بهتری برای گچ به کار ببرد.

کاغذ دیواری

یکی از بهترین روکش ها کاغذ دیواری می باشد، اما سوالی که در حال حاضر ممکن است ذهن شما را مشغول کرده باشد این است که کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری نوعی از روکش جهت پوشاندن سطح دیوار ها می باشد که در طرح ها و مدل های متنوعی طراحی و ساخته میشود و در چهار نوع چاپ مسطح، کلیشه ای ، سیلک اسکرین و چاپ دورانی تولید میشود.

کاغذ دیواری را میتوان به صورت رولی و یا متری خریداری کرد که با استفاده از چسب مخصوص کاغذ دیواری آنرا به دیوار میچسبانند.

در صورتی که شما خود میتوانید کاغذ دیواری را به بهترین نحو ممکن، به طریقی که هوا زیر آن باقی نماد نصب کنید که خیلی خوب است ولی در صورتی که نمیتوانید و یا احتمال میدهید که این کار شما باعث آسیب رسیدن به دیوار و در نهایت زیبا نشدن نصب کاغذ دیواری شود باید نصب کاغذ دیواری را به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید.

کاغذ دیواری در صورتی که به صورت حرفه ای و تخصصی نصب نشود و در زیر آن هوا باقی بماند ظاهر زیبایی پیدا نخواهد کرد و همین امر موجب میشود شما از نصب کاغذ دیواری نتیجه برعکس بگیرید. همچنین در صورت نصب غیر اصولی کاغذ دیواری ممکن است پس از مدتی کاغذ دیواری از بستر خود جدا شده و به دلیل اینکه با چسب به گچ دیوار چسبیده است بخشی از گچکاری خانه را نیز با خود تخریب کند. اینجاست که لزوم کمک گرفتن از یک فرد متخصص نصب کاغذ دیواری به چشم خواهد آمد.

کاغذ دیواری

 در صورتی که تمایل دارید بهترین و زیبا ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار را خریداری نمایید میتوانید با صرف کمترین وقت ممکن از طرح های موجود بر روی سایت دکور آفیس دیدن نموده و در صورتی که از میان طرح های متنوع ما مدل خاصی را پسند کردید آنرا به صورت اینترنتی و یا به صورت تلفنی با استفاده از شماره های قرار داده شده سایت خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید .

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید