دلایل انتخاب پارکت شیراز

خیلی از مردم دوست دارند پارکت را در منزلشان انتخاب کنند ولی بخاطر هزینه از آن صرف نظر می کنند و از محصولات مشابه ارزانتر همچون کفپوش و.... استفاده می کند در صورتی که این تفکر بسیار اشتباه است .پارکت به اندازه ای که در تصور عموم گران به نظر می آید ، نیست .

پارکت لمینت

 

پارکت یک محصول با دوام است که عمر بسیار طولانی تری نسبت به محصولات دیگر که برای پوشش زمین بکار می رود را دارد ، همچنین دارای رنگ ، طرح و فرمت های مختلفی هست که قابلیت تطبیق پذیری با هر محیطی را دارد و همچنین به ارزش ملک شما می افزاید و زیبایی و گرمای خاص به آن می بخشد . این نوع پوشش همچنین بهتر از انتخابی مثل فرش است . فرش به نظر انتخابی راحترمی آید در حالیکه خیلی سخت تمیز می شود .

اگر شما حیوان خانگی ویا بچه ای داشته باشید شما هر روز مجبور به تمیز کردن و جارو کشیدن فرش می باشید و اگر به صورت اتفاقی سفید کننده ایی روی فرش شما ریخته باشد ،رنگ فرش از بین میرود و به راحتی قابل تعمیر نیست در حالی که پارکت به شما اجازه میدهد که سریعا محلول ریخته شده را پاک کنید و نگهداری و تمیز کردن آن بسیار ساده و اسان میباشد و احتیاج به مراقبت دائمی مانند فرش ندارد.

پارکت لمینت

در هنگام خرید پارکت باید به نکات زیر توجه کنید :

1-      اولین نکته در هنگام خرید پارکت ، کیفیت محصول ، ضمانتنامه و گارانتی محصول می باشد و بهتر است از شرکت های معتبر خریداری شود .

2-      نوع کاربری آن می باشد که در صنعت با درجه AC مشخص می شود که در ذیل توضیح خواهیم داد :

AC1 منطق مسکونی با تردد کم : مناسب برای اتاق خواب و فضای با تردد کم .

AC2 مناطق مسکونی با تردد معمولی مناسب برای اتاق پذیرایی و ناهار خوری .

AC3 مناسب برای مناطق مسکونی پرتردد و مناطق تجاری با تردد کم .

AC4 مناطق تجاری با تردد معمولی .

AC5 مناطق تجاری با تردد زیاد مانند فروشگاههای بزرگ .

3-      انتخاب رنگ مناسب: انتخاب پارکت مناسب با برای فضای شما بسیار اهمیت زیادی دارد زیرا. رنگ طرح و ابعاد پارکت تأثیر بسیار زیادی در فضای داخلی شما می گذارد . در واقع در هنگام انتخاب رنگ پارکت باید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با روحیه ، نیاز و فضای شما باشد.

پارکت لمینت

ساختار پارکت لمینیت

لايه Overlay : اين لايه لايه محافظ ميباشد که برای جلوگيری از خش و سايش است
لايه Decoration Paper  اين لايه کاغذ دکور ميباشد که در واقع تمامی رنگ ها و طرح های پارکت از اين لايه ميباشند
لايه Hdf : اين لايه از جنس اچ دی اف ميباشد
لايه Balance Sheet  : لايه بالانس يا به اصطلاح لايه جلوگيری کننده از رطوبت

ویژگی های برتر پارکت لمینت

یکی از ویژگی های خوب پارکت لمینت ها این هست که لک نمی شوند و رنگ آنها از بین نمی رود و جذب سطح آب نمی شوند. این نوع از پارکت لمینت ها دارای سطح بسیار محکم و بادوامی می باشند .

نکته مهم و قابل توجه ضد خش بودن پارکت لمینت است.  ما به شما توصیه می کنیم از برندهای معروف و شناخته شده و با کیفیتی استفاده کنید. چرا که یکی از برترین ویژگی های پارکت لیمنت خوب ضد خش بودن آن هست.

اگر سطح پارکت لمینت خراش پیدا کند ، نمی توان پارکت لمینت را به گونه ای ترمیم کرد که مثل روز اول شود.یا اگر قطعه ای از پارکت لمینت خراب شود باید بتوانید آن قطعه از پارکت لمینت را به کلی عوض کرده و قطعه دیگر از پارکت لمینت را جایگزین کنید. نکته دیگر از پارکت لمینت این می باشد که به دلیل خاصیتی که دارند شاید هیچ وقت احتیاج پیدا نکنید که از واکس های براق کننده برای سطح پارکت لمینت استفاده کنید.

 

 

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید