چند نوع سقف کاذب شیراز

 باید مشخصات عملکردی ساختار از قبیل ماهیت و قابلیت فیزیکی مکانیکی که خود تعیین کننده مقاومت استاتیکی _میزان عایق صوتی و حرارتی و مقاومت در برابر حریق نیز باید در نظر گرفته شود.برای مثال: برای اجرای انواع دیوارها کاذب(دیوارهای جداکننده _ بین واحدهای آپارتمانی _دیوارهای جداکننده فضای داخلی ،راهروها و ...)ساختار متفاوت و مختلفی وجود دارد که به نوع کاربری و شرایط می بایست ساختار مناسبی را انتخاب و به اجرا درآورد.به همین منظور جهت آشنایی شما با انواع سقف کاذب و سهولت در انتخاب هر چه بهتر شما عزیزان، در این قسمت به معرفی چند نوع سقف کاذب پرداختیم.   

(سقف)

دراین بخش پیرامون انواع سقف و کاربردهای مختلف آن به بحث می پردازیم: سقف در منازل مسکونی کاربردهایی نظیر جدا کردن پارکینگ از منزل, جدا کردن منزل از واحدهای فوقانی و زیرین و جداکننده بام از منزل دارد.با توجه به این مطالب می توان دریافت که سقف در هر قسمت ساختمان کارایی و ترکیب متفاوتی دارد. لازم به ذکر می باشد که سقف ها در هر نوع فضایی اعم از مسکونی ، اداری _تجاری _صنعتی و ... با یکدیگر تفاوت دارد که این تفاوت شامل نوع مصالح _ارتفاع نصب _ تحمل وزن _ عایق حرارت و صوت و ... می باشد. برخی از سقف هایی که بیشترین کاربرد را دارا می باشند عبارتند از: تیرچه بلوک _عرشه فولادی _ طاق _ سقف های مرکب و ...


(سقف کاذب)

سقف کاذب سقفی می باشد که در زیر یکی از سقف های نامبرده در بخش (سقف)نصب می شود که سقف های کاذب هم به نوبه خود انواع مختلفی دارند که نام های این سقف های کاذب عبارتند از: سقف کاذب کناف ،سقف کاذب آرمسترانگ ، سقف کاذب با استفاده از رابیتس ، سقف کاذب گلریوم ، سقف کاذب چوبی ، سقف کاذب بارسیول ،سقف کاذب کششی ، سقف کاذب pvc ،دامپا و... که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند که هر کدام از آنها به صورت مجزا تعریف می شود.


(سقف کاذب کناف)

سقف کاذب کناف در سال 1932 توسط آقایان کارل ودکتر آلفونس کناف تولید شد و سریعا به بازارهای جهانی راه پیدا کرد و این سرعت و استقبال در نوع خود بی نظیر بوده و به صورت اتفاقی نبوده است بلکه کارایی و مزایای بسیار بالا و عیب بسیار کمی دارد که این معایب هم در طول این سالها برطرف شده است. سقف کاذب کناف جهت تمامی سقف ها اعم از ساختمانهای مسکونی _ اداری _ تجاری _صنعتی _سوله _ مراکز تحقیقاتی و...کاربرد دارد زیرا سقف های کاذب کناف مقاومت بسیار زیادی در مقابل آتش سوزی ، زمین لرزه ، حرکات دورانی _رطوبت _ شرایط جوی ناپایدار ، جلوگیری از نفوظ صدا (آکوستیک_برودت دمایی وغیره را داشته و نصب بسیار آسان ،تمیز و مدیریت هزینه در این روش باعث استقبال روزافزون و تقاضای بسیار بالای آن در تمام دنیا شده است. در سیستم ساخت و ساز خشک کناف، به جز سقف کاذب فناوری دیگری که درایوال نامیده می شود وجود دارد که شامل دیوارهای کاذب جداکننده و پوششی می باشد که امروزه در تمامی ساختمانهای مدرن و حتی به علت هزینه کمتر و ویژگی های مثبت امروزه در اکثر ساختمان ها از این متریال و روش اجرا استفاده می شود. این متریال به علت مزایای فوق العاده فراوان که سعی داریم در مطالب به بخشی از آنها بپردازیم مورد استقبال پیمانکاران و مهندسین و کارفرمایان محترم قرار گرفته است. در دیوار کاذب پوششی همان طور که از نام آن مشخص می باشد بر روی دیوارهای اجرا شده با سفال ، بتن ، خشت ، 3D پانل ،دیوارهای چوبی و دیوارهای قدیمی اجرا می گردد و نیاز به گچکاری ندارد.سهولت نصب ، ظاهری مسطح و زیبا ، سرعت اجرا،و تمامی خواص و مزایا که در بخش سقف کاذب بیان شد باعث استقبال زیاد مصرف کنندگان قرار گرفته است.


(سقف کاذب آکوستیک U.S.G):

این نوع سقف را از این جهت که صدا را جذب کرده و مانع از انعکاس صدا می شود آکووستیک می نامند.ساختار این نوع سقف از تایل های گچی می باشد که در آن پارچه چین خورده ، براده چوب و همچنین تکه های مقوا گنجانده می شود که باعث جذب صدا می شود و انعکاس صدا را کاهش می دهد.برای بالا بردن جذب صوت از لایه پشم سنگ در قسمت پشتی تایل استفاده می شود.کاربرد سقف های آکوستیک در سینماها،بانک ها،سالن های آمفی تئاتر،دفاتر کار دولتی و مکان های آموزشی می باشد.


(سقف کاذب آلومینیومی ):

در این نوع سقف تایلی که استفاده می شود از جنس آلومینیوم است که قسمت پشت آن با نمد و یا پشم شیشه عایق می شود.برای زیر سازی و اتصالات آن از فولاد گالوانیزه استفاده می کنند.سقف کاذب فلزی در مکان هایی مانند فروشگاه ها،مکانهای اداری_تجاری_صنعتی_بیمارستانها و... استفاده می شوند.

هم اکنون برای اطلاعات بیشتر با ارزان ترین قیمت تماس بگیرید

09365605152

 
این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید