کابینت آشپزخانه ساده سفید شیراز

 

 

 

رنگ سفید کابینت، القای حس پاکی

رنگ سفید کابینت رنگ بسیار پرطرفداری در طراحی دکوراسیون داخلی ست. حتی در سال ۲۰۲۰ هم احتمالاً این رنگ پرطرفدارترین رنگ برای کابینت ها خواهد بود. این رنگ درخشان و پرنور و آرامش دهنده و نشون دهنده ی تمیزی و پاکیه و سردی و بی روحی رو القا میکنه. یکی از دلایلی که کادر پزشکی بیمارستان ها از رنگ سفید استفاده می کنن اینه که این رنگ حس پاکیزگی میده. یکی از خوبی های سفید و به طور کلی رنگ های روشن اینه که فضا رو باز و بزرگ نشون میده. برعکس رنگ های تیره که با استفاده از اون ها، یک فضا کوچیک تر از اون چیزی که هست به نظر میاد. این ویژگی در آشپزخانه های کوچیک خیلی پراهمیته.

 

کابینت آشپزخانه ساده سفید

سفید رنگی خنثی ست و به عنوان پس زمینه ی خیلی از رنگها بکار میره. به طور کلی میتونیم سفید رو در هرجایی و درکنار هررنگی به عنوان ترکیب به کارببریم. این ترکیب به خصوص با رنگ های گرم حس خیلی خوبی رو منتقل میکنه. البته استفاده افراطی از این رنگ ممکنه سرد و کسل و منزوی کننده باشد. میتونیم برای اینکه سردی سفید رو بگیریم، کنارش از طرح چوب یا طرح های طبیعی یا حتی از طیف های مختلف رنگ استفاده کنیم. در کنار سفید، جلوه ی این رنگ ها و طرح ها بیشتر میشن. سفید شامل طیف گسترده ای از رنگ هاست. مثل سفید ساده که به دو صورت براق و مات بکار میره، شیری، استخوانی، که مقداری مایل به زرد است، سفید عاجی، سفید مرمری، سفید صدفی و … که استفاده از این ترکیبات رنگی سفید در کنار رنگ هایی مثل نقره ای، قهوه ای، طلایی و … جذابیت خیلی زیادی ایجاد میکنه.

چرا کابینت سفید پرفروش ترین محصول سال‌های اخیر شده است؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده اند کابینت های روشن تا این اندازه مورد استقبال قرار گیرند، تناسب آنها با سبک های مختلف دکوراسیون می باشد. به عبارت دیگر، با هر سبک دکوراسیون می توان آشپزخانه ای سفید و کاملا حرفه ای داشت. از جمله سبک های پرطرفدار برای این کابینت ها می توان به دو مورد زیر اشاره نمود:

 

Simple white kitchen cabinets

 

کابینت سفید مدرن

کابینت سفید مدرن دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و براحتی می توان کابینت پولیشی، هایگلاس و کابینت ام دی اف را برای این منظور انتخاب نمود. به عبارت دیگر، اگر سبک کلی دکوراسیون مورد نظرتان مدرن و ساده و شیک می باشد، کافیست از انواع کابینت هایی با سبک کابینت مدرن را به رنگ روشن سفارش دهید.

کابینت سفید کلاسیک

در تصور بسیاری از افراد، همیشه کابینت کلاسیک با رنگ های تیره و قهوه ای نقش بسته است. واقعیت این است که این یک تصور اشتباه است، چون برای این محیط ها نیز می توان کابینت ممبران سفید طلایی و کرم را انتخاب نمود. اگر اجرای این کابینت ها کاملا حرفه ای انجام شده باشد، محیط آشپزخانه شما با این انتخاب بسیار سلطنتی و لوکس خواهد بود و فضایی کاملا شاهانه در منزلتان ایجاد خواهید کرد.

 

کابینت ام دی اف سفید

در سال‌های اخیر، مغز و بدنه‌ی اکثر کابینت‌ها از ام دی اف ساخته می‌شوند. در حقیقت، تفاوت اصلی بین کابینت‌ها در نوع روکش آن‌هاست. طراحان کابینت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که رنگ سفید به همراه دارد، ام دی اف را با رنگ سفید ترکیب کرده‌اند و کابینت ام دی اف سفید رنگ را به یکی از گزینه‌هایی تبدیل نموده‌اند که هم در کابینت‌های مدرن و هم در کابینت‌های کلاسیک بکار می‌روند. 

کابینت‌های ام دی اف سفید رنگ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب کابینت آشپزخانه در نظر گرفت. کابینت‌های ام دی اف سفید رنگ را می‌توان در سبک‌ها، مدل‌ها و همچنین ترکیب رنگ‌های مختلف بکار برد. به طور کلی، کابینت‌های ام دی اف به دلیل تنوع رنگ، جذابیت و استحکام از جمله محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌روند که ظاهر شیک و منحصر به فردی که فضای آشپزخانه می‌بخشند. 

کابینت‌های ام دی اف سفید رنگ هم به صورت مات و هم به صورت براق بکار می‌روند. با این وجود، کابینت‌های سفید براق بیشتر از نوع مات آن‌ها، نور را انعکاس می‌دهند و باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن آشپزخانه می‌شوند. به همین دلیل است که کابینت‌های ام دی اف سفید براق برای آشپزخانه‌های کوچک و کابینت‌های سفید مات برای آشپزخانه‌های بزرگ‌تر پیشنهاد می‌شوند.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید