کابینت آشپزخانه هایگلاس و انواع آن شیراز

 

کابینت های گلاس

امروزه کابینت ها در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند. یکی از جدیدترین این مدل ها که برای خانه های مدرن استفاده می‌شود، کابینت هایگلاس است. در این مطلب از نوین کابین می‌خواهیم این نوع از کابینت های مقاوم و زیبا را برای شما معرفی کنیم تا با هم به موضوع مقاله که کابینت های گلاس چیست ؟ پی ببریم.

معرفی کابینت های گلاس

کابینت های گلاس کابینتی مقاوم است که از چوب های ام دی اف ساخته می‌شود و روکش پلاستیکی و براق و شیشه‌ای آن تنها تفاوتش با کابینت ام دی اف است. همین روکش ها قسمت اصلی و متمایز این نوع کابینت ها هستند که طرح آن ها را خاص و متنوع کرده و باعث زیبایی منحصر به فردشان شده است.

کابنیت های گلاس در واقع زیرمجموعه کابینت مدرن است. از انواع کابینت آشپزخانه های گلاس می‌توان به مدل کابینت هایگلاس مات ، کابینت هایگلاس براق یا کابینت هایگلاس اکلیلی و طرحدار و یا ساده اشاره نمود.

 

های گلاس چیست؟

های گلاس نوعی روکش است‌که بر روی ام دی اف کشیده می‌شود. این روکش که‌ سطح آن از یک لایه نازک پلی گلاس تشکیل شده است. پلی گلاس نوعی پلاستیک است‌ که ظاهری بسیار شفاف و شیشه‌ مانند دارد و‌ جنس آن‌ بگونه‌ای می‌باشد که‌از شیشه سبک‌تر اما‌ مقاوم تر است و با رنگ ها و طرح های‌ بسیار متنوع در سرتاسر جهان تولید می‌شوند و به این ترتیب کمک شایانی به ایجاد تنوع در طراحی کابینت می‌کند. کابینت‌ ها مدل‌های مختلفی‌ دارند که جنس داخلی اکثر آنها از ام دی اف ساخته می‌شود و با روکش‌های مختلف به‌بازار عرضه می‌شوند.

 

انواع کابینت های گلاس

کابینت های گلاس شامل صدها رنگ مات، براق، اکریلی، پلی گلاس و لامه گلاس می شود. ما در ادامه این مطلب به بررسی این مدل ها خواهیم پرداخت. معمولا کابینت هایگلاس به صورت تک رنگ یا دو رنگ اجرا می شود. از شما دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید.

 

کابینت های گلاس با روکش پلی گلاس

پلی گلاس یکی از زیرمجموعه های کابینت‌ های گلاس و براق است. کابینت‌ های گلاس انواع مختلفی دارند که اتفاقا، پلی گلاس یکی از بهترین‌ و مقاوم‌ترین‌هایشان است. سطح شفاف، براق و صیقلی این کابینت دل هر بیننده‌ای را خیلی سریع می‌برد. در واقع پلی گلاس اسم روکش این مدل کابینت است که بسیار مشابه به کابینت هایگلاس است اما با کیفیتی بهتر از مدل هایگلاس این مدل کابینت معمولا توسط برند های ترک در بازار ایران عرضه می‌شود. برندهاي از قبیل ترک، آلمانی و ایرانی مانند: AGT ، الويک، نيمن، لامي گلاس، اينفراگلاس، لوکس پن، آرمونيا و … که رنج قیمت متفاوتی با هم دارند.

 

کابینت هایگلاس اکلیلی

شاید بتوان ادعا کرد که هایگلاس جامع ترین دسته بندی را در حوزه کابینت و دکوراسیون دارد. کابینت هایگلاس اکلیلی یکی از این مدل هاست که در چند رنگ محدود مثل سفید و مشکی و… اجرا می‌شوند. وجود اکلیل ها روی درب کابینت شاید از روی عکس مشخص نباشد اما اگر نورپردازی مناسب در محیط آشپزخانه انجام گرفته باشد مخصوصا در شب جلوه بصری و زیبایی به محیط منزل شما می‌دهد. رنگ های اکلیلی نسبت به دیگر رنگ های سمپل های‌گلاس قیمت بالاتری دارند که به جهت زیبایی و خاص بودن این مدل کابینت آشپزخانه است.

 

کابینت های گلاس مات

کابینت هایگلاس مات شامل رنگ های ساده ای است که امکان طراحی و اجرای تک رنگ و دو رنگ را دارند. اگر بخواهیم به محبوب ترین رنگ های کابینت هایگلاس مات اشاره کنیم رنگ سفید مات در اولویت قرار دارد. و در مرحله های بعدی رنگ های مشکی و طوسی مات نیز بیشترین تقاضا را در بازار دارند. البته معمولاً از رنگ طوسی یا مشکی مات به عنوان رنگ دوم استفاده می‌شود. کابینت هایگلاس مات به سادگی قابل تنظیف است و از این نظر یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است. کابینت های گلاس مات توسط برند های ایرانی، ترک و.. تولید می شود که هرکدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند.

 

کابینت های گلاس براق

نام هایگلاس که به میان می آید همه به یاد کابینت هایگلاس سفید براق می افتند در صورتی که رنگ سفید تنها یکی از رنگ های براق سمپل های گلاس است. در کاتالوگ رنگ هایگلاس رنگ های ساده و طرح دار براق به وفور یافت می شود. کابینت هایگلاس سفید براق محبوب ترین رنگ میان رنگ های براق این سمپل است اما رنگ های براق هایگلاس تنوع بسیاری دارد. رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای طرح دار از محبوب ترین متریال مصرفی در این مدل کابینت است. جنس روکش ورق هایگلاس براق مشابه جنس شیشه است و از نظر نظافتی جسمی ایده آل است که هیچگاه کثیف نمی‌ماند و به راحتی قابل نظافت است.

 

کابینت لمی گلاس

کابینت هایگلاس با ورق هایگلاس و کابینت لمی گلس با ورق لمی گلاس ساخته می‌شود. تفاوت این دو ورق، به روکش آنها است. ورق هایگلاس دارای روکش از جنس پلکسی گلاس است. در مقابل ورق های لمی گلاس دارای روکش PVC هستند. در حالیکه مغزی هر دو نوع ورق از جنس ام دی اف خام است. کابینت لمی گلاس سازگار با محیط زیست است. در ساخت ام دی اف لمی گلاس از نوعی پلاستیک قابل بازیافت استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود بعدها قابلیت بازیافت داشته باشد و به چرخه‌ی تولید دوباره برگردد. این مدل کابینت مقاومت بالایی دربرابر نور خورشید دارد. و با تراکم بالا ساخته یم شود به همین جهت از نظر مقاوت و دوام بسیار مرغوب است.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید