اجرای کابینت ارزان در شیراز شیراز

 

نحوه پیدا کردن کابینت آشپزخانه ارزان با کیفیت مناسب در شیراز

کابینت‌ها می‌توانند آشپزخانه شما را بسازند یا خراب کنند، اما اگر کابینت آشپزخانه ارزان را ترجیح داده و نمی‌خواهید برای نصب آن‌ها حساب بانکی خود را خالی کنید، تنها نیستید. کابینت های آشپزخانه گران هستند و یافتن نسخه های ارزان تر یا حتی دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. در حالی که جستجو برای کابینت آشپزخانه ارزان‌تر آسان نیست، اما قطعا غیرممکن نیست – می‌توانید آشپزخانه‌ای را که دوست دارید بدون اینکه در قبض نهایی خشمگین شوید، تهیه کنید. آنچه یافتن نسخه های با قیمت مناسب را سخت می کند، فهرست طولانی عوامل است. کابینت های آشپزخانه ای که خریداری می کنید به این بستگی دارد که از کجا آنها را تهیه کرده اید، موادی که از آنها ساخته شده اند، محل زندگی شما، تعداد کابینت های مورد نیاز شما، بزرگی آشپزخانه شما و اینکه آیا از کمک متخصص استفاده می کنید یا نه فقط برای نام بردن. تعداد کمی. زیاد است، اما بیایید کمی آن را تجزیه کنیم.

 

آیا هر کابینت ارزانی در شیراز حتما کیفیت پایینی داره؟

شاید وقتی واژه «ارزان» رومیشنویم، ناخودآگاه ذهنمون بره به این سمت که حتما اجناس ارزان کیفیت بسیار پائینی داره. نمیتونیم بگیم این ذهنیت اشتباهه اما میتونیم بگیم که همیشه هم درست نیست. شما میتونین یک جنس رو با قیمت پایین و کیفیت مناسب تهیه کنین. اینجوری خریدی به صرفه رو تجربه میکنین.

هنگامی که میگیم یک کابینت ارزان هست، حتما به این معنی نیست که تحت هر شرایطی قیمت خیلی پایینی داره. بلکه به این معنیه که نسبت به کیفیت و ارزش واقعی که اون کابینت داره، قیمت مناسب و پایینی داره.

بذارین براتون یک مثال بزنیم. فرض کنین شما میخواین برای آشپزخانه خودتون کابینت ام دی اف mdf بسازین و میرین از چند جا قیمت میگیرین که با کیفیت یکسان، قیمت برابری رو بهتون ارائه میدن. اما یک نفر دیگه پیدا میشه و با کیفیتی در همین حد و مورد قبول، قیمت پایین تری بهتون ارائه میده. پس یعنی شما با کیفیت برابر، یک محصول ارزان تهیه کردین. نباید انتظار داشته باشین که با همون کیفیت مثلا نصف قیمت پیدا کنین اما میتونین با درصد معقولی کابینت رو ارزان تر بخرین. این یک خرید ارزان و به صرفه است.


البته اینجوری هم نیست که همیشه بتونیم اجناس باکیفیت و ارزان رو پیدا کنیم. گاهی به دلیل بی دقتی، اجناس ارزان رو با کیفیت بسیار نازل و پایین میخریم. و این اجناس ارزان به دلیل کیفیت پایینشون، واقعا بلای جان ما میشه و پول زیادی رو هدر میدن. پس دقت در انتخاب و خرید کابینت ارزان، بسیار لازم و ضروریه. در همین مورد یک ضرب المثل انگلیسی وجود داره که میگه: «من اونقدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم.» یعنی جنس ارزان و بی کیفیت میتونه ضرر مالی زیادی بهتون بزنه. پس حتما باید دنبال جنسی با کیفیت و مناسب باشین.

 

کابینت اقساطی در شیراز

 

برخی از گزینه ها برای خرید کابینت آشپزخانه ارزان در شیراز چیست؟

مواد مقرون به صرفه از روکش چوب و تخته سه لا تا لمینت و تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) متغیر است. به خاطر داشته باشید که ساخت و ساز ارزان اغلب دوام زیادی ندارد. محصولاتی با پانل‌ها و پیچ‌هایی با ضخامت ۳/۴ اینچ را هدف بگیرید که بیشتر از پانل عبور می‌کنند. اگر خودتان آن را می سازید، میخ های اضافی به نگه داشتن آن کمک می کند.

 

کابینت روکش چوب در شیراز

این ماده معمولاً ظاهری نیمه طبیعی دارد. به طور کلی، می توانید آن را سنباده بزنید، لکه بزنید یا رنگ کنید تا ظاهری که می خواهید داشته باشید، و بازیافت آن آسان است. از سوی دیگر، در برابر آسیب آب آسیب پذیر است. همچنین تعمیر آن پس از آسیب دشوار است. کمک پولیش منظم عمر آن را افزایش می دهد.

 

کابینت تخته سه لا در شیراز

این یک گزینه محبوب برای کابینت ارزان به دلیل مقرون به صرفه بودن و دوام آن است. همچنین فرورفتگی یا خراشیدن آن دشوار است. محیط های بسیار مرطوب یا مرطوب برای این ماده مناسب نیستند.

 

کابینت لمینت در شیراز

اگر علاقه ای به سفارشی سازی کابینت ندارید، این یک گزینه مقرون به صرفه است، زیرا معمولاً در رنگ های سفید یا عاج عرضه می شود. در حالی که در برابر فرورفتگی و خراش مقاوم است، در صورت بروز آسیب، امکان تعمیر وجود ندارد.

 

کابینت ام دی اف در شیراز

شما اغلب ام دی اف را می بینید که در یک کابینت با مواد دیگری گنجانده شده است. برای یک گزینه بسیار مقرون به صرفه، تخته سه لا با ام دی اف را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید: MDF به طور کلی توسط کارشناسان صنعت کم یا بی کیفیت در نظر گرفته می شود.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید