دکور کافی شاپ ساده با کمترین هزینه شیراز

نورپردازی دکوراسیون کافی شاپ خوب حتی بر اشتهای مشتری تاثیر دارد از این همین رو یکی از قسمت های اساسی طراحی داخلی برای کافه است. بهترین فضا و دکور برای کافی شاپ ها فضایی دنج و آرامش بخش است . از این مدل صندلی در کافه ها بسیار استفاده می شود که به دلیل ارائه اش در انواع رنگ ها به راحتی با هر سبکی هماهنگ می شوند. همه این موارد نسبی است و بستگی به نوع رستوران و سبک غذایی که ارائه می دهند دارد. رنگ و مواد استفاده شده در این کافه ها همه بر حول لوگوی انتخابی توسط گروه گرافیک است پس روی انتخاب لوگو حسابی فکر کنید. استفاده غالب از چوب ممکن است برای همه خوشایند نباشد. همچنین می توانید تعدادی صقحه قدیمی موسیقی از دیوار ها آویزان کنید و برای لذت مشتریان تعدادی هم بازی های تخته ای داشته باشید. دکوراسیون کافی شاپ ساده و بدون تجملات می تواند زمینه ساز ایجاد فضایی آرام و دنج باشد که افرادی زیادی را برای رهایی از دغدغه های زندگی به سمت خود جذب می کند. با این وصف، دکوراسیون کافی شاپ به اندازه تنوع سفارش ها، کیفیت آنها و سرعت عمل کارکنان اهمیت پیدا میکند.

جایی که مشتری ها سفارش خود را گرفته و می روند اما گاهی اوقات در خود کافه هم کمی می نشینند. بهتر است یک تابلو اعلان بزرگ از منو بالای پیشخوان وجود داشته باشد که مشتری ها سریع سفارش خود را انتخاب کنند. به همین دلیل فضا داخلی بسیاری از رستوران ها با رنگ های قرمز، قهوه ای و طلایی ترکیب شده اند. در این صورت باید پریز های برق زیادی برای کافه تان در نظر بگیرید زیرا بسیاری از دانشجوها به دنبال مکانی برای شارژ کردن وسایل الکترونیشان هستند. و اما در آخر نورپردازی تزیینی که همانطور که از اسمش پیداست با اضافه کردن چراغ های دکوری فضا اتاق را تکمیل می کنید. نورپردازی محیطی، تاکیدی و تزیینی. نورپردازی تاکیدی یا وظیفه ای برای مکانی ایست که می خواهید جلب توجه کنید مانند نورپردازی روی یک نقاشی دیواری و یا نورپردازی بالای میزکار در آشپزخانه.

در این دکوراسیون حال و هوای روز های قدیم را به دنیا امروزی می آورید. تهویه: هیچ چیز به اندازه گرما در یک روز تابستانی مشتریان از یک فضای بسته فراری نمی دهد. اگر کافه دور از جریان اصلی مردم باشد، احتمال اینکه مشتریان کمتری به سراغ شما بیایند زیاد است. البته قشر اصلی و عمده مشتریان کافه تان را فراموش نکنید. مطمئن شوید کافه تان در محلی قرار دارد که می توان اینترنت وای فای (wifi) مناسبی برایش تهیه کرد و البته که وای فای رایگان را فراموش نکنید. طراحی با کمک چوب و استفاده از میز و صندلی های چوبی جلوه خاص و زیبایی را به فضای کافه می بخشد. میزهای آلومینیومی و چوبی با انواع پایه های بشقابی و چهار پر هم جزوی از مبلمان مرسوم هستند. این صندلی ها از پروپلین ساخته شده و در انواع رنگ ها و رویه های مختلف قابل تهیه هستند. این صندلی با حالت کلاسیکی که دارند به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ می شوند.

میز های چهارپایه چدنی هم تکمیل کننده این میز ها هستند که فاکتور تمیز شدن راحت را به شما ارائه می دهند. با این حال در هر نوع دکوراسیون داخلی ، ویژگی ها ، عملکرد و بافت خاصی به چشم می خورد که به منظور الهام گرفتن و یا آگاهی از قسمتهای منحصر به فرد در هر طرحی ارایه می شود . اگر به دنبال یک ظاهر لوکستر هستید می توانید مدل چوبی آن ها را تهیه کنید. از مبلمان دست ساز چوبی استفاده کرده و برای راحتی بیشتر تعدادی کوسن هم اضافه کنید. برای مثال اگر کنار یک دانشگاه یا اموزشگاه کافه تان را افتتاح کرده اید پس احتمالا قشر عمده مشتری هایتان دانشجو هستند. حتی پایه های مختلفی برای این صندلی ساخته می شود که مدل برج ایفل آن پر طرفدارتر است. یک طراحی خوب ارگونومیک به مشتری هایتان هم احترام می گذارد. رنگ طلایی را هم با استفاده از نور پردازی می توان اضافه کرد. دیگر عناصر دکوری می توانند یک کتابخانه بلند، دیوار های آجری و لامپ های حبابی شکل هستند. اگر به دنبال یک فضا گرم و مهیج تر هستید لامپ های رشته ای رنگی هالوژن می توانند انتخاب خوبی باشند. این سبک به خاطر وجود نورپردازی های خاص و لایه بندی چراغ ها در پایین و بالا از دیگر سبکها متمایز می شود.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید