کانتر اداری شیراز

 و کاربرد های آن در فضای اداری
به دلیل اینکه کارکنان معمولاً مدت زیادی از این کانترها استفاده می کنند، باید به شکلی ساخته شوند که در طولانی مدت، موجب ایجاد ناراحتی و درد برای کارکنان نشود و با توجه به نیاز کارکنان آن شرکت ساخته شوند. همچنین این کانترها معمولاً نیازی به فضای زیاد ندارند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

انواع کانتر اداری
کانتر اداری مانند سایر میز های اداری در طرح ها، رنگ ها و ابعاد گوناگونی ساخته می شود که با توجه به مکان استفاده از آن ها و نوع مراجعه کنندگان طراحی می شود. کانتر اداری انواع مختلفی از جمله کانتر چوبی، کانتر ال شکل، کانتر سالنی، کانتر کوچک، کانتر برای فضاهای تفریحی دارد. همچنین به لحاظ مکان استفاده از آن ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که در ادامه به بررسی چند نوع کانتر اداری می پردازیم.

 

کانتر بانکی

استفاده از کانتر بانکی باعث می شود فضای اداری زیباتر و منظم تر به نظر برسد و برای قسمت پذیرش و ارتباط با ارباب رجوع ضروری است. این نوع از کانتر اداری معمولاً به شکل مستطیل و کشیده و بعضاً به شکل هلالی طراحی می شود. ارتفاع آن باید به اندازه ای باشد که مشتری بتواند بر روی صندلی بنشیند و کارهای بانکی خود را بتواند به راحتی بر روی کانتر بانکی انجام دهد. معمولاً این ارتفاع به‌اندازهٔ ۷۵ سانتی متر در نظر گرفته می شود. البته برخی از مجموعه ها از ارتفاع بیشتری مانند ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر استفاده می کنند تا مشتری ایستاده به انجام کارهای خود بپردازد و این امر موجب سرعت بخشیدن به امور بانکی خواهد شد. در کانتر بانکی، باید ایمنی کامل کانتر، محفوظ بودن متصدی بانک و اطلاعاتش، امکان عبور کابل برق و کابل های شبکه، امکان اتصال دزدگیر و فضای مناسب کاربری در نظر گرفته شود و مجهز به فضای کافی برای قرار گرفتن پرینتر، پول شمار، رایانه و غیره باشد.

کانتر اداری

 

کانتر مراکز پزشکی و کلینیک ها

امروزه کانتر مراکز پزشکی به گونه ای طراحی می شوند که علاوه بر سهولت رسیدگی به امور بیماران، مجهز به مکان مناسبی برای قرار دادن پرونده ها، اسناد پزشکی و همچنین رایانه باشد. در گذشته این نوع کانتر اداری طوری ساخته می‌شد که تنها برای ارتباط با بیماران کاربرد داشت و مکان مناسبی برای قرار دادن مدارک پزشکی محسوب نمی شد و در صورت غفلت کارکنان مرکز پزشکی، امکان سرقت این مدارک وجود داشت.

کانتر اداری

 

کانتر نمایشگاهی

با توجه به اینکه در نمایشگاه ها، غرفه ها به صورت موقتی دایر می شوند، نیاز به یک کانتر اداری که علاوه بر تسهیل ارتباط با مراجعه کنندگان، قابلیت جابجایی داشته باشد و بتوان وسایل مورد نیاز در غرفه را در آن جای داد، حس می شود. با توجه به این که این کانترها قابلیت جابجایی دارند، شرکت ها می توانند به هر شکلی که بخواهند آن را قرار دهند و مراجعه کنندگان بتوانند از طریق آن مشکلات و یا پرسش های خود را با کارکنان شرکت مطرح کنند.

کانتر اداری

 

کانتر شرکت های تجاری بزرگ

با توجه به این که در شرکت های بزرگ تجاری، مراجعهٔ مشتریان، همکاران تجاری و کارمندان زیاد است، وجود یک کانتر اداری در نزدیکی ورود شرکت، می تواند به پذیرش مراجعه کنندگان و کمک به آن ها مؤثر باشد. در این قسمت، اموری از جمله نگهداری پرونده ها، تعیین ساعات پذیرش، تعیین وقت قبلی و غیره صورت می گیرد.

کانتر اداری

علاوه بر کانتر هایی که در بالا نام برده شد، یک نوع میز کانتر اداری VIP هم وجود دارد که برای مشتریان خاص مانند وزارت خانه ها طراحی می شود. این نوع کانتر اداری باید ویژگی های خاصی را داشته باشد. از جمله رنگ بندی خاص، به کار گیری المان ها و مشخصه های خاص آن سازمان، زیبایی و بزرگی باشکوه، قدرت نمایی شرکت، نورپردازی مناسب، فضای کار مناسب برای کارکنان و غیره را دارا باشد.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید