دیوارپوش شیشه ای شیراز

دیوار پوش شیشه ای

دیوار پوش های شیشه ای را به سادگی می توان برای سطوح عمودی و افقی مورد استفاده قرار داد. امری که این روزها با استقبال بسیار زیادی در زمینه دکوراسیون داخلی روبرو شده است. دیوار پوش های شیشه ای به صورت سفید و رنگی با سبک های ساده و طرح دار در اختیار شما قرار داده می شود. از مزایای این دیوار پوش در ابتدا می توانیم به سادگی در نصب، نظافت بسیار ساده، شفافیت و انعکاس مطلوب نور و در نهایت رسیدن به یک دکوراسیون مدرن اشاره داشت. شیشه های سکوریت و لمینت این قابلیت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که از ضربه های شدید جلوگیری شود و در هنگام شکسته شدن خرد نشود. این سبک از دیوار پوش از دوام و ماندگاری بالایی برخورد است و به عنوان آنتی یو وی یا ضد اشعه مضر یو وی شناخته شده است. تم های رنگی این سبک از دیوار پوش ها به قدری گسترده است که از کافی شاپ تا سرویس بهداشتی شما با تم دلخواه تان ایده پردازی می شود. در فضاهای مثل استخر، سرویس بهداشتی، حمام، فست فودی های مدرن، رستوران های لاکچری، بیمارستان ها به ویژه اتاق های عمل، فضای بازی کودکان با تم های هفت رنگ و بسیاری مکان های دیگر می توان از این سبک دیوار پوش به جهت ایده پردازی بهره گرفت.

 

دیوار پوش شیشه ای


دیوار پوش سه بعدی

دیوار پوش های سه بعدی از جنس ام دی اف و با روکشی از چرم، پارچه، پی وی سی مات، پی وی سی براق و بسیاری موارد دیگر برای شما به تصویر کشیده می شود. از این دیوار پوش برای فروشگاه ها، نمایشگاه ها، رستوران ها، تالارها و دکوراسیون های لاکچری بخشی از فضای داخلی منزل نیز استفاده می شود. مزایای استفاده از این دیوار پوش شما را از نصب آسان، قابلیت استفاده مجدد، طول عمر بالا، تعویض رنگ تا چندین مرحله، خاصیت آنتی باکتریالی و ضد پوسیدگی، تنوع طرح و رنگ تا بیش از ۵۰ نمونه، فضای برای محو کردن سیم های تأسیساتی، قابلیت نور پردازی، عایق صوتی تا ۵۰ دسیبل، نصب آسان، عایق رطوبتی مناسب، قابلیت شستشو با مواد شوینده، تولید در سایزهای متنوع و بسیاری موارد دیگر بهره مند می کند.

دیوار پوش سه بعدی


دیوار پوش سنگی

دیوار پوش سنگی این مهم را در اختیار شما قرار می دهد که در دنیای مدرن امروز به راحتی پلی بین چیدمان کلاسیک و مدرن بزنید. سنگ ها برای دیوارپوش به دو دسته مصنوعی و طبیعی طبقه بندی می شوند. سنگ های طبیعی به مراتب هزینه بیشتری را از آن کاربر می کنند، زیرا دیوار پوش های مصنوعی تنها از سی درصد سنگ و هفتاد درصد پی وی سی تشکیل شده است. دیوار پوش های سنگی قابلیت استفاده برای بیمارستان ها، سرویس های بهداشتی، لابی ها، سالن های مجلل، هتل های لوکس و ایده پردازی های لاکچری در منزل را فراهم آورده اند. از مزایای دیوار پوش سنگی می توانیم به ضد آب بودن و آنتی باکتریال بودن، نصب آسان، جایگزینی مناسب برای کاشی و سرامیک، نظافت ساده و آسان، لوکس بودن سنگ مرمری، مقرون به صرفه بودن به دلیل کارایی و مقامت بسیار بالای محصول، ضد خش بودن و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت. شاید دیوار پوش های سنگی قدری هزینه بر باشند به همین خاطر با استفاده از دیوار پوش های پی وی سی طرح سنگ می توان با کمترین هزینه درست طرحی شبیه به دیوار پوش سنگی را به تصویر کشید. یک تکه بودن این دیوار پوش ها سبب جذابیت بیشتر کار در زمان نصب می شود، زیرا شما هیچ درزی را مشاهده نخواهید کرد.

دیوار پوش سنگی

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید