سقف شیشه ای شیراز

سقف شیشه ای

امروزه برای پوشش سقف می توان از شیشه استفاده کرد. این ساختار تقریباً جدید است و با توجه به اندازه وفرمت اطاق،تنوع وزیبایی خاصی به فضا می‌بخشد. امروزه،سقف‌های شیشه‌ای با اشکال هندسی گوناگون در اختیار شما قرار دارد، به عنوان مثال شما میتوانید از یک سقف شیشه‌ای کاملاً یکدست استفاده کنید، وتمامی نور وفضای بیرون را در دسترس خود داشته باشید

سقف شیشه ای

طراحی سقف شیشه‌ای

طراحی سقف شیشه‌ای وابسته به فضا ی موجود وسلیقه شماست، بعضی از سقف‌ها به شکل یکپارچه طراحی می‌شود به نوعی که شیشه‌ای کاملاً شفاف پیش روی شماست که دارای کمترین اتصال وقاب است. برای حمایت از سقف شیشه ای، میتوان از یک بخش فولادی t شکل در زیر سقف استفاده کرد. برای طراحی‌های صنعتی اغلب از مورد اخیر بهره میبرند. برای پروژه‌های عمرانی و صنعتی از راه حل های فنی در پوشش سقفی استفاده می شود و سبب میشود پروژه مورد نظر شما کماکان در سطح بالاتر ومنحص به فردی قرار بگیرد

کاربردهای سقف شیشه ای بر روی deck (عرشه)

با ساختن سقف شیشه ای بر. روی عرشه فضای دلپذیری ایجاد می‌شود،شما همزمان از فضای گرم و دلنشین و طبیعی بارانی و یا برفی لذت خواهید برد.یا در محیطی خنک  آسمانی زیبا را نظاره میکنیدوآفتاب میگیرید.میتوانید محیط بازی بسازید،جالب است بدانید همه این کار‌ها  با به کارگیری عناصر قابل بازیافت انجام میشود، مثلا میتوانید با استفاده از پنجره های قدیمی یا باز یافتی، سقف شیشه‌ای بسیار زیبایی داشته باشید. این امر سبب صرفه‌جویی در هزینه هاست.

نصب سقف شیشه‌ای

برای نصب سقف شیشه ای روی عرشه،لازم است که ابتدا از یک سازه چوبی پیش ساخته استفاده کنید. سپس ،با یک سازه عمودی وپیچ ومهره سقف وپنجره های شیشه‌ای ساخته شده روی آن را محکم کنید.از سازه چوبی به جای خرپا استفاده کنید. بعد از آن که سقف خر پا را نصب کردید، سقف شیشه‌ای را می بندید وبعد قاب را عایق بندی کنید.

کاربرد سقف شیشه‌ای

سقف شیشه‌ای برای فضای حیاط خلوت، پاسیو  وتراس در آپارتمان کاربرد دارد.این سقف ظاهر زیبایی دارد ودر برابر گرما و رطوبت ،سروصدا آلودگی عایق است. انواع سقف‌های شیشه‌ای آسمان مجازی را به آپارتمان هدیه میکند. این سقف ها را می‌شود به صورت سیستم‌های جمع شونده و متحرک ساخت. در ساختمان‌های تجاری انواعی از تک چرخ ودو چرخ  طرفداران خود را دارد. بعضی از انواع این سقف‌ها کشویی اند. البته این سقف‌ها به شکل ثابت شیشه‌ای هم کاربرد دارد.

برای بهره بردن از سقف شیشه‌ای، باید نوع سازه وکاربری بنا را در نظر گرفت، نوع معماری در کاربرد سقف شیشه‌ای کاملاً موثر است. از نمونه‌های سقف شیشه‌ای،سقف هتل میزبان در مازندران است. فضای گسترده لابی این هتل و اشکال هندسی ایجاد شده بر روی سقف شیشه‌ای با تلفیق رنگ های سبز وآبی، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این مکان بخشیده، بنابراین برای دستیابی به بهترین نتیجه یکی معماری بنا ودیگری کیفیت شیشه مورد استفاده وسوم دقت در طراحی وکار گذاشتن سقف است. از سازه های دیگری که با نصب سقف شیشه‌ای زیبایی دو چندان می یابد،آلاچیق است، در شهر های مدرن، سقف شیشه‌ای طرفدار بیشتری دارد. در اروپا به دلیل آب و هوا وسرسبزی محیط، سقف شیشه‌ای، زیبایی‌های اطراف را نیز منعکس می‌کند.

در کشورهایی که سرانه فضای سبز کمتری برای شهروندان وجود دارد،تولید فضای سبز یکی از اولویت های محیط زیستی است. شهروندان شهر‌های بزرگ اغلب در آپارتمان ها ساکن هستند، پس فضای سبز را می‌شود بر روی بالکن ها وتراس ایجاد کرد وجود سقف شیشه‌ای این فضا را کاملاً امن وزیبا می‌کند.

استفاده از سقف شیشه‌ای به رونق کسب و کار کمک می‌کند

فضا های دیگری که به خوبی می‌توانند از سقف شیشه ای بهره‌مند  خواهند شد، فضاهای تجاری هستند. دراین مکان‌ها با نصب سقف شیشه‌ای میشود به از موهیت نور خورشید بهره برد. بیاد داشته باشیم که خریدار بازدید کننده ویا مشتری در محیطی مدرن وزیبا بیشتر وقت می‌گذراد ، بنابراین صرف وقت بیشتر، امکان خرید بیشتر را به همراه دارد.

سقف شیشه ای

لازم به ذکر است که در ساختن سقف ها ی شیشه‌ای، رعایت مقررات ملی ساختمان،سازمان استاندارد،لازم وضروری است.به جز این ها سقف های شیشه‌ای،باید چندین تست محاسبه ای،از جمله محاسبات زلزله،باد وبرف وباران را انجام گیرد.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید