پر طرفدارترین مدل کابینت کدام است؟ شیراز

کابینت آشپزخانه ام دی اف، از رایج‌ترین انواع کابینت آشپزخانه محسوب شده و از هر متریال دیگری در صنعت کابینت‌سازی بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا قیمت پایین و مقاومت این مدل کابینت، علاوه بر صرفه ی اقتصادی، زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه ی شما می بخشد.

در ادامه به بررسی مدل های کابینت ام دی اف و تنوع آن ها می پردازیم.

انواع مدل کابینت ام دی اف,پر طرفدارترین مدل کابینت ام دی اف,کابینت ام دی اف شیشه ای,

انواع مدل کابینت ام دی اف

یکی از مزایای ام دی اف، قابلیت ابزار خوری و برش کاری آن است. پس به راحتی می توان مدل های مختلف کابینت را با آن اجرا کرد. با پیشرفت علم طراحی دکوراسیون، روز به روز مدل های مختلف این کابینت روانه ی بازار شده و هیچ محدودیتی را نمی پذیرد.

کابینت ام دی اف طرح چوب

پر طرفدارترین مدل کابینت کدام است

از زمان های قدیم کابینت های چوبی شکوه و منزله ی بالایی داشته و بر افزایش ارزش خانه تاثیرگذار بوده است. ولی همواره قیمت اجرای این کابینت بسیار بالا بوده و شاید دلیل محکمی برای انصراف از آن باشد. ساخت کابینت طرح چوب می تواند همان زیبایی را با قیمت کمتر برای شما به ارمغان بیاورد. این کابینت با مغزی mdf و روکش چوب، هزینه های شما را بسیار کم خواهد کرد. این روکش چوبی به گونه ای شیار و رگه های درختان را بر سطح خود دارد که ظاهر کابینت های آشپزخانه را بسیار شبیه به کابینت های چوبی خواهد کرد. این کابینت از پر طرفدارترین مدل کابینت ام دی اف می باشد.

خوشبختانه روکش های چوبی موجود در بازار، از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار بوده و شما به راحتی می توانید گزینه ی مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کنید. برای مثال در ساخت روکش چوب طبیعی معمولا از چوب درختانی مانند بلوط، سرو، گردو، افرا، راش و… استفاده می شود. در نتیجه مانند درختان طبیعی، گرما و صمیمت موجود در چوب را به منزل شما القا می کند. روکش های مصنوعی نیز مانند پی وی سی، ملامینه، هایگلاس، ام دی اف، آکریلیک، لترون و محبوبیت فراوانی دارند.

کابینت ام دی اف منحنی

 

کابینت منحنی که با نام های  کابینت هلالی یا کابینت کرو نیز معروف است، بیشترین استفاده را از فضای آشپزخانه می کند. همچنین به دلیل انحنای موجود در آن، جلوه ای مدرن و خاص داشته و توجه اکثر افراد را به خود جلب خواهد کرد. از کابینت ام دی اف منحنی در آشپزخانه های بزرگ و کوچک می توان استفاده کرد. چرا که در آشپزخانه های کوچک باعث استفاده ی بهینه از فضا شده و در آشپزخانه های بزرگ نقص ها و معایب را می پوشاند.

اگر بر روی صفحات MDF به وسیله ی دستگاه، شکاف هایی با فواصل منظم ایجاد کنید، انحنایی در ورقه ی MDF ایجاد خواهد شد. با پر کردن این شکاف ها با مواد مخصوص . نهایتا پوشاندن آن با لایه ی pvc کابینت ام دی اف منحنی تولید می شود. بعد از آن می توانید یک مدل کابینت ام دی اف شیک را در خانه ی خود داشته باشید.

مدل کابینت ام دی اف برای آشپزخانه,مدل کابینت ام دی اف شیک,انواع مدل کابینت ام دی اف,

کابینت ام دی اف با درب شیشه ای

کابینت ام دی اف با درب شیشه ای

استفاده از کابینت های درب شیشه ای در کابینت های به سبک کلاسیک بسیار مرسوم بوده و برای به نمایش گذاشتن وسایل تزئینی داخل آن، کاربرد دارد. امروزه ممکن است در کابینت های مدرن نیز، یک یا تعدادی از درب ها را با شیشه بپوشانند. چون این کار علاوه بر زیبایی ظاهری، فضای داخلی آشپزخانه را بزرگ و دلباز تر نشان می دهد. تنها مشکل در کابینت ام دی اف شیشه ای، نمایان بودن داخل کابینت بوده که شما را موظف می کند تا همواره داخل آن را مرتب و تمیز نگهداری کنید.

پر طرفدارترین مدل کابینت ام دی اف,کابینت ام دی اف شیشه ای,کابینت ام دی اف منحنی,

کابینت ام دی اف مات یا براق

کابینت ام دی اف مات یا براق

جنس ام دی اف به گونه ای است که می تواند هم مات و هم براق تولید شود. کابینت mdf براق درخشندگی و بازتاب نور بیشتری داشته و به بزرگتر نشان دادن آشپزخانه های کوچک کمک شایانی می کند. از طرفی همین براق بودن می تواند به عنوان یک مشکل در نظر گرفته شود زیرا اثر انگشتان افراد خانه به راحتی بر روی آن مانده و مشخص است. البته این مشکل نیز با انتخاب رنگ مناسب حل می شود.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید