شماره کابینت ساز در شیراز شیراز

 

برای انتخاب بهترین شرکت کابینت سازی در شیراز چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

برای انتخاب و رتبه بندی شرکت‌های بزرگ کابینت سازی شیراز معیارهای زیادی را می‌توان در نظر گرفت برای مثال شاید ظرفیت تولید بالای یک شرکت از نظر نیروی انسانی و تجهیزات ملاک خوبی برای بهتر بودن آن مجموعه نسبت به سایر شرکت‌ها باشد. این معیار خصوصاً برای انبوه سازان و معمارانی که در پروژه‌های بزرگ فعالیت دارند اهمیت زیادی دارد. اما چیزی که از نگاه ماه بیشتر اهمیت دارد کیفیت در طراحی و ساخت کابینت است. این موضوع خصوصاً در طراحی کابینت‌های چوبی لوکس و گران قیمت بهتر خود را نشان می‌دهد.

 

معیارهای انتخاب بهترین شرکت‌های کابینت سازی در شیراز

  1. ظرفیت تولید بالا از نظر نیروی انسانی و تجهیزات
  2. در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته
  3. توانمندی در اجرای مدل‌های مختلف کابینت آشپزخانه
  4. کیفیت در ساخت، رنگ آمیزی و نصب
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب
  6. داشتن طراحان حرفه‌ای و با تجربه
  7. ارائه لیست قیمت شفاف و دقیق
  8. اتمام پروژه در موعد مقرر و مطابق قرارداد

 

ویژگی های یک کابینت ساز خوب در شیراز

یک کابینت ساز خوب در شیراز می بایست همه جوانب را بلد باشد این تصور که هر شخصی که کار با میخ و چکش را بلد است و می تواند تیر و تخته را به هم وصل کند کابینت ساز خوبی است اشتباه است.

  • دقت به جزئیات

یکی از مهمترین ویژگی های کابینت ساز خوب در شیراز دقت به جزئیات است. برای اینکه کیفیت کار کابینت ساز بیشتر شود نیاز است که به همه جزئیات دقت کنید. اجرای درست پیچ و مهره ها، اندازه گیری درست، برش ظریف و دقیق و همینطور بررسی دقیق زوایای سخت از مهمترین ویژگی های کابینت ساز حرفه ای محسوب می شود. سمبل کاری و کارهای سرسری سبب کیفیت نامناسب کار شده و مشکل ساز خواهد شد بنابراین مهارت یک کابینت ساز حرفه ای به دقت او به جزییا است.

 

  •  اجرای ایده های نو

ایجاد ایده های نو خود یکی از بخش های تعهد به کار است. در واقع یک کابینت ساز خوب در شیراز باید همیشه بهترین کار را تولید کند و از جدیدترین ایده ها خبر داشته باشد. اینکه یک نسخه برای همه پیچیده شود اشتباه است. افراد حرفه ای و کاربلد معمولاً از جدیدترین ایده های روز دنیا استفاده می کنند تا اجرای نهایی کار بسیار جذاب و عالی باشد. اینطور که بررسی ها نشان می دهد هر یک از ایده های نو بر اساس شاخص هایی که دارند مشخص می شوند. و یک کابینت ساز حرفه ای می بایست همه این موارد را مدنظر قرار دهد.

  • استفاده از تکنولوژی

ابزارهایی که برای ساخت کابینت در نظر گرفته می شود باید به روز باشد و نباید انتظار داشت که همان ابزارهای قدیمی برای همیشه استفاده شوند. این روزها کابینت سازی باید بر اساس نرم افزارهای مدرن روز صورت بگیرد به طوری که در ابتدا پیش نمایشی از کار به مشتری ارائه شود و مشتری به دقت کار را بررسی کند و در صورت رضایت کار به مرحله برش و اجرا برسد. بنابراین خیلی مهم است که کابینت ساز به این نرم افزارها تسلط داشته باشند. شیوه های سنتی ساخت کابینت و کمدهای دیواری بسیار مهم است و بدون تردید کار باید در یک موقعیت درست اجرا شود

  • بررسی همه جانبه

یکی از مهمترین ویژگی های  کابینت ساز خوب در شیراز که برای در نظر گرفته می شود بررسی های همه جانبه است. در واقع کابینت ساز باید بداند که کار چقدر زمان و هزینه نیاز دارد. همه مراحل باید مشخص بوده و برای افراد اعلام شود. در صورتی که مدل یا طرح مخصوصی مدنظر است باید همه جوانب سنجیده شده و به مشتری اعلام شود.

  • صداقت

صداقت قطعاً یکی از مهمترین خصوصیات  کابینت ساز خوب در شیراز محسوب می شود. او باید با مشتری در زمینه نوع کار صادق باشد. یک  کابینت ساز خوب در شیراز موفق می بایست نسبت به کیفیت محصولات خود دقت کافی داشته باشد. او باید مراحل کار را به خوبی بسنجند و نیاز است که مهارت کاری را مدنظر قرار دهد. بر اساس  حدس و گمان صحبت نمی کند او می داند که باید دقیقاً چه مسیری را در پیش بگیرند.

  • تجربه کاری

تجربه کاری یکی از مهمترین ویژگی های  کابینت ساز خوب در شیراز محسوب می شود. باید تجربه کاری قوی داشته باشد به طوری که پیش بینی های لازم در خصوص هر نوع اتفاق را انجام دهد و برای برخی از زوایای دشوار اجرای کابینت نیز می بایست تجربه کاری کافی داشته باشد. دقت شود که تجربه کاری با اجرای کارهای زیاد صورت می گیرد و اثر بخش می شود.

 

کابینت ساز خوب شیراز

 

یک کابینت ساز خوب در شیراز به دکوراسیون منزل اهمیت می دهد!

کسی که به این عنوان استخدام می کنید می بایست به دکوراسیون منزل شما اهمیت بدهد. سبک کابینت چوبی که اجرا می شود هم به صورت مدرن و هم کلاسیک قابل طراحی است بنابراین اینکه سبک ها با هم ترکیب شده و بی نظمی ایجاد شود اصلاً پیشنهاد خوبی نخواهد بود.همچنین کسی که طراحی با چوب را خوب انجام دهد در طراحی انواع میز بار نیز ید طولایی دارد و می تواند با قیمت های مناسبی این محصولات را طراحی نماید.

فاکتور رنگ یکی از بخش های مهمی است که با مشتری در میان می گذارد. در صورتی که آشپزخانه شما کوچک باشد، اجرای کابینت به رنگ روشن گزینه خوبی است و برای فضاهای بزرگ، رنگ های تیره سبب صمیمی تر شدن فضا می شود.

استفاده بیش از دو رنگ معمولاً دردسیار می شود و این موضوع است که قطعاً با شما در میان خواهد گذاشت.

بدنه کابینت معمولاً مدل و سبک های مختلفی دارد که شاید مشتری اطلاعات کافی نداشته باشد و در مورد بدنه بهترین اطلاعات را در اختیار کاربر می گذارد. در هر صورت برخی از جنس ها از سوی مشتری قابل پذیرش نیست.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید