14 ایده طراحی اتاق نشیمن شیراز

اتاق پذیرایی اصلی­‌ترین قسمت هر خانه‌­ای است. پس بدون شک هر فردی در طراحی دکوراسیون خانه خود ابتدا به طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی خود توجه می­‌کند. تا به حال پیش آمده که به دکوراسیون اتاق پذیرایی خود نگاه کنید و رویای یک دکوراسیون خاص و متفاوت و البته مدرن و شیک را در سر داشته باشید؟ با تمام این طرح‌­ها و سبک­‌های مدرن و خاصی که اکنون وجود دارد، قطعا مقاومت در برابر تغییر دادن دکوراسیون اتاق پذیرایی به سبکی مدرن و شیک بسیار دشوار می­‌باشد، اینطور نیست؟ در این مطلب نکاتی را برای طراحی اتاق پذیرایی مدرن مطرح خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اتاق پذیرایی مدرن و 14 ایده طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن شیک | توکامگ

اتاق پذیرایی مدرن و 14 ایده طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن شیک 

در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن هیچ محدودیتی وجود ندارد و اتاق پذیرایی مدرن ترکیب­‌های خاص و متفاوت، و البته شیک و زیبایی را برای افراد به ارمغان می‌­آورد. شما می­‌توانید در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن خود از چند سبک­ طراحی دکوراسیون استفاده کرده، و با ترکیب چند سبک مختلف زیبایی اتاق پذیرایی مدرن خود را دو چندان کنید. پس نیازی نیست که خود را به یک سبک طراحی خاص محدود کنید، از چند سبک طراحی منحصر به فرد استفاده کنید تا بتوانید حس مدرن بودن و نیز زیبایی خاصی که به دنبالش هستید را برای خود به ارمغان بیاورید.

شما هم به دنبال اتاق پذیرایی مدرن و خاص خود هستید، اما نمی­‌دانید از چه طرح و ایده‌­ای استفاده کنید؟ در این پست از مجله دکوراسیون ما سعی کردیم با ارائه 14 ایده خاص و جذاب به شما در طراحی اتاق پذیرایی مدرن خود کمک کنیم. با ما تا پایان این پست با ما همراه باشید تا به شما در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن خود کمک کنیم.

استفاده از دیوار آجری در اتاق پذیرایی مدرن، انتخابی بسیار شیک و مدرن!

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

در این سبک طراحی از دیوار آجری در کنج اتاق برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن استفاده شده است. مشاهده می­‌کنید که چطور ترکیب رنگ قهوه‌­ای این آجرها با رنگ سفید به کار رفته در مبلمان و پرده­‌های این اتاق پذیرایی، حس شیک و مدرن بودن را به هر فردی القا می‌­کند. بدون شک هر فردی با دیدن این سبک طراحی به استفاده از آن در دکوراسیون اتاق پذیرایی خود ترغیب خواهد شد، اینطور نیست؟

استفاده از رنگ آبی، اتاقی دریایی!

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

شما می­‌توانید در اتاق پذیرایی مدرن خود از تناژهای مختلف و بسیار زیبای رنگ آبی استفاده کنید. رنگ آبی حس پاکیزگی و زیبایی منحصر به فرد دریا را برای شما به ارمغان می‌­آورد. قطعا شما با نگاه کردن به این اتاق پذیرایی مدرن به یاد زیبایی دریا خواهید افتاد و نیز این دکوراسیون حس آرامش دریا را به شما هدیه خواهد کرد!

استفاده از کتابخانه به سبک مدرن

اتاق پذیرایی مدرن و 14 ایده طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن شیک | توکامگاتاق پذیرایی مدرن و 14 ایده طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن شیک

اگر می‌­خواهید از فضای اتاق پذیرایی خود نهایت استفاده را ببرید، بدین منظور که از وسایلی برای دکوراسیون خود استفاده کنید که هم زیبا باشند و هم کارآمد، می­‌توانید همانند این تصویر از کتابخانه­‌ای مدرن و بسیار زیبا و در عین حال کارآمد استفاده کنید. این کتابخانه هم نقش تزئینی را به خوبی ایفا می­‌کند و هم بسیار کارآمد است و شما می­توانید کتاب­‌های خود را با استفاده از آن مرتب و سازماندهی کنید.

اعمال سلیقه شخصی در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

بدون شک هر خانه‌­ای باید نشان دهنده ذوق و سلیقه شخصی صاحب خانه باشد، و نیز سلیقه و ذوق هر فرد از دیگری متفاوت است! بنابراین نیازی نسیت که شما حتما به سبک طراحی خاصی پایبند باشید، همین که سلیقه خود را در طراحی اتاق پذیرایی مدرن خود دخالت دهید به زیبایی و خاص و مدرن بودن اتاق پذیرایی شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. پس از رنگ‌­ها و طرح­‌های مختلفی که مورد پسند شما هستند استفاده کنید و دکوراسیون خانه خود را مطابق سلیقه خود و البته به گونه­‌ای مدرن طراحی کنید. همانطور که گفتیم، در طراحی اتاق پذیرایی مدرن نیازی نیست که تمام رنگ­‌ها و وسایل به کار رفته با یکدیگر هماهنگ و ست باشند، سلیقه شخصی خود را به دکوراسیون خانه خود بیفزایید و از رنگ‌­ها و الگوهای متفاوت و متضاد استفاده کنید.

همانطور که در این عکس مشاهده می‌­کنید، تنها سلیقه شخصی طراح است که به این اتاق پذیرایی مدرن زیبایی منحصر به فردی بخشیده است، و از رنگ­‌های کاملا متضادی از جمله آبی و قهوه‌­ای، سفید و مشکی، قرمز و کرمی در دکوراسیون خود استفاده کرده است. پس شما نیز از استفاده از ذوق و سلیقه شخصی خود و نیز طر‌ح‌­ها و رنگ‌های متضاد ترسی نداشته باشید، و مطمعن باشید که حتما اتاق پذیرایی مدرن شما بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود. البته برای زیبایی بیشتر دکوراسیون اتاق خود، بهتر است ابتدا بدانید چه رنگ‌هایی با هم ست می‌شوند و سپس به انتخاب رنگ‌ها بپردازید.

استفاده از فرش­‌هایی با رنگ­‌های خیره کننده و فرش‌های پر رنگ و پر روح

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

اگر نمی‌­توانید دیوارهای خود را به دلیل کمبود فضا تزئین کنید، می­توانید از فرش‌­هایی با رنگ‌­های خیره کننده و پر رنگ برای طراحی اتاق پذیرایی مدرن خود کمک بگیرید. در اتاقی که دکوراسیون ساد‌ه­‌ای دارد و نیز دیوارها با پنجره‌ها پوشیده شده‌­اند و جایی برای تزئین باقی نگذاشته‌­اند، می­‌توانید از فرش‌­هایی با ترکیب رنگ بسیار زیبا و نیز پر رنگ اشتفاده کنید تا در نگاه اول همه توجه را به فرش زیبای خود جلب کنید و زیبایی و شیک بودن اتاق پذیرایی مدرن خود را در عین سادگی دو چندان سازید. این ترفند به خصوص در خانه‌های ایرانی جلوه زیبایی پیدا می‌کند و شما می‌توانید از فرش ایرانی در دکوراسیون امروزی و مدرن خود استفاده کرده و از زیبایی منحصر به فرد فرش ایرانی در دکوراسیون خانه خود بهره ببرید

استفاده از کوسن­‌های رنگارنگ، انتخابی بسیار فانتزی و مدرن!

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

اگر مبلمان ساده‌­ای دارید و می­‌خواهید به گونه­‌ای شیک و مدرن آن را تزئین کنید، استفاده از کوسن­‌های رنگارنگ با طرح­‌ها و سایزهای مختلف می­‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. قرار دادن این کوسن­‌های بسیار زیبا و پر از رنگ‌­های شاد و نشاط بخش می‌­تواند در نگاه اول توجه هر فردی را به خود جلب کند و بنابراین مبلمان ساده شما به مبلمانی بسیار شیک و زیبا تبدیل خواهد شد. البته برای اینکه زیبایی این اتاق پذیرایی مدرن را دو چندان کنید، استفاده از گل و گیاهان مختلف و تزئینی می­‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد!

ایجاد فضایی اجتماعی و دوستانه در اتاق پذیرایی مدرن!

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

اگر می‌­خواهید فضای خشک و سرد اتاق پذیرایی مدرن خود را به فضای اجتماعی و دوستانه تبدیل سازید، می‌توانید به جای اینکه مبلمان را جلوی تلویزیون بچینید، چیدمان آنها را طوری طراحی کنید که روبروی یکدیگر باشند. این چنین دکوراسیونی نه تنها بسیار شیک است و زیبایی بسیاری دارد، بلکه از فضایی کاملا اجتماعی و دوستانه نیز برخوردار است. برای این کار می‌توانید ست 8 نفره مبل راحتی خریداری کرده و آن‌ها را روبروی هم قرار دهید تا فضایی عالی برای این کار ایجاد کنید.

استفاده از تابلوهای ساده، انتخابی ساده اما شیک!

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

شما می­‌توانید برای تزئین دیوارها از تابلوها و تصاویر زیبا و تماشایی استفاده کنید. نیازی نیست که حتما دیوارها را پر از تابلو کنید، یا تابلوهای شما بسیار پیچیده و شلوغ باشند، شما می­‌توانید با استفاده از تابلوهای نقاشی ساده و در عین حال بسیار زیبا، حس شیک و مدرن بودن را برای اتاق پذیرایی خود به ارمغان بیاورید و نیز زیبایی اتاق پذیرایی مدرن خود را دو چندان کنید. این چنین دکوراسیونی نه تنها اتاق پذیرایی شما بسیار زیبا خواهد شد، بلکه حس آرامش را در شما ایجاد خواهد کرد. برای منظم‌تر نشان دادن تابلوهایی که روی دیوار نصب می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از ترفندهای درست کردن گالری دیواری استفاده کنید.

ترکیب رنگ‌­های صورتی، قهوه‌­ای و طلایی

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

رنگ‌­های صورتی، قهوه‌­ای و طلایی رنگ‌­های مکمل بسیار خوبی برای یک اتاق پذیرایی مدرن و شیک هستند. می‌­توانیم مشاهده کنیم که چطور ترکیب این سه رنگ زیبایی این اتاق پذیرایی را دو چندان کرده است و در عین حال حس شیک و مدرن بودن را به هر فردی القا می­‌کند.

استفاده از رنگ­‌های قرمز و آبی در ترکیب با رنگ خاکستری

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

ترکیب رنگ‌­های آبی و قرمز با رنگ خاکستری حس مدرن بودن اتاق پذیرایی را به خوبی منتقل می­‌کند. همانطور که مشاهده می­‌کنیم در این اتاق پذیرایی از ترکیب فرش سنتی با رنگ‌­های بسیار زیبا و خیره کننده و میز چوبی روی آن در ترکیب با مبلمان شیک و مدرن استفاده شده است، که نه تنها حس مدرن و شیک بودن، بلکه حس سنتی و زیبایی منحصر به فرد را در هر فردی القا می­‌کند.

استفاده از فرش سه بعدی در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

در اتاق پذیرایی مدرن خود از یک فرش منحصر به فرد استفاده کنید، که ظاهری خیره کننده داشته باشد و بتواند توجه هر فردی را در نگاه اول به خود جلب کند! یک فرش سه بعدی انتخاب بسیار خوبی برای شما است. هر فردی بر روی هر یک از صندلی­‌های مبلمان شما بنشیند، بدون شک توجه وی به این فرش بسیار زیبا و خیره کننده جلب خواهد شد. پس این نکته را حتما به یاد داشته باشید که تنها با استفاده از یک فرش می­‌توانید زیبایی خاصی به اتاق پذیرایی خود ببخشید، و در عین حال حس مدرن بودن را در اتاق پذیرایی خود ایجاد کنید.

فرشی رنگارنگ، بسیار تماشایی!

اتاق پذیرایی مدرناتاق پذیرایی مدرن

اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن خود را دارید، تنها کافی است از یک فرش با رنگ­‌های متنوع استفاده کنید! همانطور که مشاهده می­‌کنیم ترکیب این فرش رنگارنگ با آباژور و چراغ‌­های رنگی روح و نشاط بسیاری به این اتاق پذیرایی مدرن بخشیده است. شما نیز می‌­توانید با استفاده از یک فرش با رنگ­‌های متنوع دکوراسیون اتاق پذیرایی خود را دگرگون سازید!

ترکیب رنگ سیاه و سفید، انتخابی کلاسیک!

اتاق پذیرایی مدرن

آیا شما نیز می­‌خواهید اتاق پذیراییتان علاوه بر مدرن بودن، حس کلاسیک را نیز به شما القا کند؟ پس از ترکیب رنگ سیاه و سفید استفاده کنید!

استفاده از شومینه مدرن

اتاق پذیرایی مدرن

از یک شومینه مدرن و کلاسیک در کنار مبلمان خود استفاده کنید. با استفاده از این شومینه منحصر به فرد گرمای خاصی به اتاق پذیرایی مدرن خود ببخشید، و زیبایی اتاق پذیرایی خود را دو چندان کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما با هر ذوق و سلیقه‌ای که باشید می‌توانید اتاق پذیرایی خود را به گونه‌ای مدرن و شیک طراحی کنید.

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

آدرس : شیراز،شهرک حافظ، بلوار افرینش رو به روی پمپ گاز 200 متر بعد از ساختمان پزشکی مجتع کارگاهی ،گروه کابینت دکوپیشرو

شماره تماس بخش فروش و مشاوره : 09171269158 

شماره واتساپ : 09171269158

شماره تماس بخش فنی : 09357315826

کابینت اشپزخانه در شیراز

تمام کارها دارای ضمانت 12 ماهه می باشند

ارایه قرارداد کامل شامل : متراژ دقیق کابینت، توضیحات جنس مواد استفاده شده و زمان تحویل پروژه

طراحی با 3D-max طبق سلیقه شما قبل از اجرای پروژه

شما میتوانید جهت مشاوره و دریافت نمونه کارها در واتساپ پیام دهید